Krajem mjeseca rujna u skupini Bubamare začeta je ideja o projektu pod nazivom “Glazbena terasa“. Cilj projekta bio je da se opremanjem prostora terase glazbenim instrumentima i ostalim glazbalima omogući svakom djetetu aktivan doživljaj zvukova, glazbe i pokreta. Na roditeljskom sastanku odgojiteljice su predstavile roditeljima ideju projekta i zamolile ih za suradnju. Roditelji su pokazali veliki interes i želju za sudjelovanjem pa su već kroz nekoliko dana na terasu stigli donirani veliki bubnjevi i jedna dječja harmonika. Dok su u suradnji s roditeljima odgojiteljice prikupljale pedagoški neoblikovane materijale za rad (plastične cijevi, limenke, posude za kuhanje i ostalo) u skupini su djeci svakodnevno nudile raznovrsne poticaje za igru i aktivnosti protkane zvukovima.
Djeca su istraživala koje sve zvukove u njihovoj okolini mogu čuti (kako za vrijeme boravka na otvorenom, tako i u sobi dnevnog boravka). Pokušala su proizvoditi raznovrsne zvukove svojim tijelima tzv. tjeloglazbu, te povezivati tjeloglazbu s poznatim im pjesmicama. Svojim glasovima i tijelima ozvučila su priče. Usvajala su nove spoznaje o tišini, glasnoći, pjevanju, notama, glazbenim instrumentima, nastajanju glazbe… izrađivala su glazbala od pedagoški neoblikovanih materijala. Pokušala su svirati bez nota i po notama na sintesajzeru. Slikala su uz glazbu i crtala glazbene instrumente.
U radionici za djecu i roditelje izrađivali su se glazbeni instrumenti i priručna glazbala od otpadnih materijala kao i glazbeni mobili. Sve je to postavljeno u prostoru terase i djeca svakodnevno tamo stvaraju glazbu. U projekt su bile uključene i uža i šira društvena zajednica. Sestra jednog dječaka iz skupine, Lea Vuković došla je u goste u skupinu i djeci na sintesajzeru svirala raznolike melodije. Tijekom projekta djeca su posjetila Puhački orkestar DVD-a Ogulin i u njihovim prostorijama imala priliku upoznati puhačke instrumente. Projekt je završio kada je dječji interes za ovakvu vrstu aktivnosti oslabio, ali glazba se na terasi i dalje čuje svakoga dana.













