Spustila se kiša… u skupinu „Ježići“

Kišoviti jesenski dani potaknuli su nas na aktivnosti vezane uz kišu. Promatrajući kišne kapi na prozorskom staklu započeli smo sa izradom svojih „kišnih kapi“. Obojane kapi nanizali smo na kišobran koji ne samo da nam je služio da ispod njega razgledavamo knjige, već i za pokretnu igru „pada kiša“. (Šetali bi se po sobi dnevnog boravka dok netko ne bi izrekao „pada kiša“, to bi nam bio znak da se brzo moramo skloniti od kiše pod kišobran.)

Finu motoriku ruku razvijali smo nizanjem „kapi“ od tjestenine na konop, dok grubu motoriku razvijali smo bacanjem loptica (kišne kapi) u kolut (oblak). Djecu smo poticale na govor, slušanje i razumijevanje govora čitanjem priča i razgledavanjem slikovnica o kiši („Izgubljeni oblak“, „Priča o kišobranu“, „Studena kiša“, „Moj kišobran, moj balon“…), te smo usvajali stihove pjesme „Spustila se kiša“ i „Kišobran za dvoje“.

Djeci su se osobito svidjeli stihovi „Spustila se kiša“ za koju smo ispisali tekst popraćen sličicama. Izvješenim stihovima djeca su rado prilazila i prstom popraćivala tekst i sličice. Osluškujući zvukove udaranja kapljica kiše u prozorsko staklo potaknulo nas je da izradimo šuškalice napunjene raznim jesenskim plodovima (kukuruzom, pšenicom, grahom, zobi, lješnjacima…).

Ispunjenim šuškalicama proizvodili smo razne zvukove kojima smo stvarali ritam na spomenute stihove. Također smo ostvarili likovne aktivnosti: izrada kišnih kapi od kolaž papira i samoljepljive prozirne folije, crtanje oblaka i kišnih kapljicama tehnikom otiskivanja tempere kartonskim tuljkom i bojanje temperom, te izradu kišobrana i kiše tehnikom bojanja pastelama i otiskivanjem tempere prstima.

Kako je sve navedeno izgledalo pogledajte na priloženim fotografijama.