Da djeca vole snijeg svima je dobro poznato. S veseljem gledaju na svaku novu pahulju i na magični snježni pokrivač. Poticaji u skupini „Ježići“ bili su usmjereni aktualnim vremenskim prilikama i upoznavanju godišnjeg doba zime. Svoje oduševljenje snijegom, pahuljama i zimskim aktivnostima pokazali su boravkom na otvorenom (hvatali smo pahulje, radili otiske u snijegu, pravili grude, igrali pokretne igre…).
I u sobi dnevnog boravka djeca su istraživala zimu uz različite poticaje. Izrađivali smo snjegoviće, slikali zimske slike, čitali priče o zimskim radostima.
Radne i praktične aktivnosti kao što su otkopčavanje i zakopčavanje jakni, obuvanje čizmica, pomogle su im da i u tome budu bolji i uspješniji nego prije. Djeca su imala priliku produbiti svoja znanja i na ostalim područjima razvoja: glazbeno izražavanje (pjesme „Snjegović“, „Padaj, padaj snježiću“), stolno-didaktičke igre vezane uz zimski sadržaj („Nahrani snjegovića“, „Upari rukavicu sa pomponom“), likovne aktivnosti (izrada snjegovića od trganog papira, oslikavanje kistom, prstićima…), istraživačke aktivnosti (izrada umjetnog snijega i manipuliranje istim).
Kod djece smo u veljači uočili povećan interes za boje te osmišljavamo razne aktivnostima kojima se trudimo proširiti dječje spoznaje o bojama i oblicima koji nas okružuju, na njima zanimljiv, jednostavan i prihvatljiv način. Sortiramo, nižemo, pridružujemo, uspoređujemo boje pa tako kockice, pompone, loptice pridodaju predlošku ili mjestu određene boje. Kroz likovne aktivnosti izražavamo se raznim likovnim materijalima kao što su bojice, tempere, pastele, alu-folija. Uz slikovnice proširivali smo rječnik, a određenim predmetom imenovali smo i boju.
Iako smo na početku spoznaje o bojama, svaku priliku tijekom boravka u vrtiću iskoristiti ćemo za proširenje te iste spoznaje.